Garaža

Novi Fiat Tipo od sada i u SUV verziji

Fiat je predstavio restilizovani Tipo. Novi model odlikuju brojna poboljšanja, a sada je ovaj popularni porodični model dostupan i u off road Cross verziji. Cena za tržište u Srbiji za sada nije formirana

Novi Fiat Tipo će nastaviti da se prodaje u dobro poznatim verzijama, kao heč-bek sa pet vrata, kao sedan sa četvora vrata i većim prtljažnikom, a u ponudi ostaje praktični i veoma prostrani karavan (Station Wagon). Pored ove tri verzije modela Tipo, koje su na našem tržištu već dugo prisutne, biće predstavljen i Fiat Tipo Cross. Nije u pitanju ozbiljno terensko vozilo, već samo za četiri centimetra povišena karoserija modela sa pet vrata, naravno uz dodatak atraktivnih dekorativnih elemenata u off road stilu.

Pored predstavljanja potpuno novog Fiat Tipo Cross modela, restilizovani su heč-bek i karavan

Inače kompletna gama modela tipo (heč-bek, sedan i karavan) dobili si novu masku hladnjaka sa novim atraktivnim logom kompanije. Nova su i prenja svetla, sada u LED tehnologiji, što garantuje manju potrošnju električne energije i neuporedivo bolje osvetljenje. Naravno tu su i nove boje i još poneki detalji koji će novi model jasno razlikovati od dosadašnje verzije.

Fiat Tipo Cross ima 40 milimetara podignutu karoseriju u odnosu na standardni model

Prostor za putnike takođe je potpuno nov. Sedišta imaju tkanine s atraktivnijim dizajnom. Potpuno podesivi digitalni monitor na 7-inčnom TFT displeju zamenio je klasičnu analognu instrument tablu. Tu je i nov multimedijalni sistem sa potpuno novim UConnect 5 radiom sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, što je još jedan detalj iz modela New 500, koji je sada dostupan i na modelu Tipo.

Fiat Tipo u standardnoj heč-bek verziji nije značajnije izmenjen

Ponuda motora za novi Fiat Tipo je osvežena. Kada se pojavi na tržištu, biće dostupan sa benzinskim ili dizel motorima. Tipo može da bude opremljen sa turbo agregatom od jednog litra sa 100 KS. Novi trocilindrični motor isporučuje obrtni momenat od čak 190 Nm pri samo 1500 obrtaja, umesto 4.500 obrtaja trenutno aktuelnog benzinca od 1,4 litara sa 95 KS, kojidostiže samo 127 Nm. Multijet dizel motori u skladu s standardom Euro 6D Final imaju dve varijante: od 95 i od 130 KS (prethodno 120 KS), sa značajnim unapređenjem u performansama i smanjenoj emisiji produkata sagorevanja.