Aktuelno

GROHE X digitalna platforma najavljuje novu eru

Uspešna nedelja pokretanja novog centra za digitalno iskustvo GROHE X. Ukupno 68.000 poseta platformi iz 140 zemalja. Brend GROHE održao je osam ivenata u tri dana za kupce, arhitekte, dizajnere i medije. Čak 35.000 posetilaca istraživalo je inovacije brenda GROHE

Iznad očekivanja: LIXIL je pokrenuo novo središte za digitalno iskustvo GROHE X, za brend GROHE, koje je do sada ostvarilo više od 68.000 poseta iz 140 zemalja sveta. Sveobuhvatno digitalno središte nudi informativne i inspirativne multimedijalne sadržaje profesionalnim poslovnim partnerima i potrošačima brenda GROHE. Raznovrstan sadržaj i program prilagođen je različitim potrebama i interesima posetilaca i odgovarajućim ciljnim grupama.

Tokom premijerne nedelje održano je više od osam ivenata, od uvodne reči za novinare i panel diskusije o uvidima potrošača, do detaljnijeg pregleda o uslugama instalatera. Arhitekte, dizajneri i poslovni partneri, na primer, pretražili su “Strategije za budući život” i razgovor o “Zelenoj gradnji”. Videozapisi i prenosi uživo već su pregledani gotovo 70.000 puta, a sada su dostupni kao sadržaj na zahtev na platformi.

Vrhunac i dokaz položaja globalnog brenda kao pionira održivosti u sanitarnoj industriji bio je trenutak otkrivanja četiri najprodavanija proizvoda u varijantama Cradle to Cradle Certified®. Za razliku od linearnog modela stvaranja otpada (take-make-waste), Cradle to Cradle zastupa kontinuirani ciklus materijala: proizvod se proizvodi na takav način da se na kraju njegovog veka komponente proizvoda mogu koristiti za stvaranje novih proizvoda. Ovo je nova prekretnica na putovanju održivosti brenda GROHE.

GROHE X nudi širok izbor videozapisa s uputstvima, članke koji pokazuju proizvode koju su unutar zidova i sobe od 360° koje posetiocima omogućavaju uživanje u svim novim vrhunskim proizvodima. Uz to, postoje i uzbudljivi video formati poput “Čaša vode s …”, u kojima različiti GROHE stručnjaci nude uvid u globalni brend iza “kulisa” ili “Wow of the Week“, u kojem se svake nedelje predstavlja neki posebno inspirativan projekat ili tema.  

Iako posetioci digitalnog središta mogu samostalno istražiti GROHE svet, GROHE X takođe otvara nove načine interakcije – poslovni partneri mogu koristiti platformu za planiranje i zakazivanje sastanaka sa svojim prodajnim kontaktom i tako direktno razmenjivati informacije o potpuno novim inovacijama. Vizionarska ideja podsticanja angažmana kupaca putem platforme do sada je rezultirala rekordnim brojem od više od 4.000 sastanaka kupaca.

“Oduševile su nas pozitivne povratne informacije naših kupaca, dobavljača i raznih drugih učesnika, kao i kolega iz LIXIL-a širom sveta. GROHE X je istinska prekretnica u istoriji našeg brenda. Otvara bez presedana mogućnosti za doživeti GROHE i otkriti naše proizvode i teme koje nas vode. Digitalno putovanje kojim smo krenuli s GROHE X tek je započelo”, izjavio je Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG.

Otkrijte šta je sledeće na grohe-x.com