Novi Renault Captur počeo da se prodaje u Srbiji
Druga generacija Renault-ovog modela Captur zvanično je predstavljena u Srbiji. Ovaj kompaktni SUV kod nas startuje sa cenom od 15.190 evra, na koju se odobrava akcijski popust od 1.000 evra i poklon – četiri zimska pneumatika
Captur je u drugoj generaciji, zahvaljujući prostranoj kabini i prtljažniku, postao interesantan i kao prvi izbor porodičnih vozača. Očigledno je da su u kompaniji Renault uložili mnogo truda, jer kada je promovisana prva generacija 2013. godine, na tržištu je postojao samo jedan direktni rival, a danas ih ima više od 20. I pored toga, ovaj segment tržišta je u takvom porastu, da je Captur beležio konstantan rast prodaje, a prva generacija se zaustavila na 1,5 miliona prodatih primeraka.
Od noviteta se svakako mnogo očekuje i to s pravom. Captur druge generacije je 11 centimetara duži, sada raspolaže ukupnom dužinom od 4,23 metra, što je itekako iskorišćeno. U kabini mesta ima više, konkretno putnici na zadnjoj klupi imaju dva dodatna centimetra za noge, dok prtljažnik zahvaljujući uzdužno pomičnoj zadnjoj klupi može da primi čak 536 litara prtljaga. Mesta u kabini ima sasvim dovoljno. Prednja sedišta su standardno vrlo udobna i prostrana, a na zadnjoj klupi prostora ima dovoljno za odrasle osobe prosečne visine.
Karoserija ima oštrije linije nego kod prethodnika, ali se na njega stilski oslanja. Prethodni model je u ponudi kao najveće točkove imao one od 17 inča, a sada su u ponudi i 18-ice, a LED svetla, uključujući i prednje farove, sada su deo serijske opreme. To je veliki plus za Renault. Ova klasa podrazumeva da se u ponudi nalazi i mnogo mogućnosti personalizacije. Tako je moguće uklopiti čak 90 kombinacija dvobojne karoserije, kao i 18 kombinacija uređenja u kabini.
Ako za karoseriju može da se kaže da predstavlja evoluciju prethodnika, onda nas u kabini dočekuje prava revolucija. Na centralnoj konzoli se nalazi veliki istaknuti ekran dijagonale 9,3 inča. Lako je čitljiv, noću ima zatamnjeni mod tako da ne ometa vozača, a generalno većina menija je slična ostalim Renault modelima, tako da tu nismo imali problema. Novajlija u Renault automobilu će morati malo da se privikne, ali važno je da je sve dobro rešeno. Najvažnije od svega, tu su izdvojene komande klimatizacije, tako da nema lutanja po meniju da bi se promenila temperatura ili rad ventilatora, kao kod većih Renault modela. Moramo da napomenemo, veliki ekran na centralnoj konzoli i digitalni instrumenti nisu standardna oprema. Posebna pažnja je posvećena završnoj izradi i kvalitetu materijala, tako da su skoro sve površine sa kojima ruka može da dođe u kontakt od meke plastike.
Ponuda motora je bogata. Standardni model pokreće 1.0 trocilindrični turbo benzinac od 100 KS, a njegova cena startuje od 15.190 evra za Life paket opreme. Verzija sa 1.3 benzinskim motorom od 130 konjskih snaga se nudi samo u verziji sa Intens paketom opreme, a po ceni od 20.190 evra. Od dizela tu je 1.5 DCI u verzijama od 95 ili 115 KS, a početna cena je 18.740 evra. Trenutno je na snazi akcija putem koje se svim kupcima na ove cene odobrava popust od 1.000 evra, kao i poklon – četiri zimska pneumatika.
Više informacija o modelu Renault Captur pronađite OVDE