Garaža

Novi Renault Captur postaje porodični SUV

Iako tek neznatno promenjenih dimenzija u odnosu na prethodnika, novi Renault Captur ima prtljažnik zapremine čak 536 litara, što ga čini idealnim porodičnim automobilom. Obilje naprednih sistema sigurnosti, preuzetih sa modela Clio, ga takođe čine dobrim izborom porodičnih vozača. Cena u Srbiji još nije poznata

Dugo očekivani novi Renault Captur je stigao. Sasvim logično, promovisan je nedugo posle modela Clio, sa kojim deli mehaniku. Mnogi detalji su kod ova dva automobile isti, pa bi slobodno moglo da se kaže kako novi Captur predstavlja SUV verziju aktuelnog modela Clio. Čak je i dizajn prednjeg dela sličan, ali tu se vizuelna veza i završava. Zadnji deo je originalan I veoma atraktivan, a iako su svi očekivali svetlosne grupe slične modelu Megane, one su izostale.

Kokpit je preuzet od Modela Clio. Mnogo je, kao i kod modela Clio, učinjeno na poboljšanju kvaliteta materijala i završne izrade, a posebna pažnja je posvećena povećanju zapremine i broja pretinaca za odlaganje sitnica. Ipak, model Captur će, iako platformu deli sa modelom Clio, od njega biti mnogo bolji izbor za porodice, jer ima prtljažnik od čak 536 litara, 81 litar više od prethodnika. Od modela Clio je preuzet i novi multimedijalni system. On podrazumeva opcioni ekran dijagonale devet inča, dok je standardno tu ekran od 7,3 inča, sa ili bez navigacije, zavisno od paketa opreme. Instrumente takođe može da menja visokokvalitetni monitor, što omogućava još viši nivo personalizacije kokpita. Šlag na torti je Bose audio system visokog kvaliteta.

novi renault captur (17)
novi renault captur (16)
novi renault captur (1)
novi renault captur (9)
previous arrow
next arrow

Mnogo je učinjeno kada je unapređenje modela Captur u pitanju, jer on danas ima oko 20 konkurenata na tržištu. Baš kao Clio, i model Captur poseduje veliki broj sistema koji na neki način u ovaj segment donose prve naznake autonomne vožnje, a tu je i hibridna tehnologija. U pitanju je “plag in” hibrid koji može da se dopunjuje i kod kuće. Pokreće ga 1.6 benzinski motor, potpomognut sa dva elektromotora. U stanju je da prevali 45 kilometara u elektro režimu i da bez pomoći benzinskog motora dostigne 133 kilometra na čas.

Ponuda standardnih motora je preuzeta od modela Clio – od benzinskih motora tu je trocilindrični turbo motor od jednog litra radne zapremine i 100 konjskih snaga, kao i 1.3 turbo četvorocilindraš razvijen u partnerstvu sa Mercedesom, u verzijama od 130 i 155 konjskih snaga. Pored ovih motora tu je i 1,5 litarski dizel u verzijama od 95 ili 115 konjskih snaga.