Gealan – Kvalitet je uvek na prvom mestu
Pandemija kovid virusa nas je sve zatekla nespremne i svi se novonastaloj situaciji prilagođavamo u hodu i u hodu učimo. U razgovoru sa Grujom Ristićem, direktorom predstavništva kompanije Gealan za Srbiju, saznajemo kakva je situacija na tržištu PVC stolarije
Iz dosadašnjih razgovora sa predstavnicima građevinskih kompanija saznali smo da pandemija korona virusa nije previše uticala na velike projekte. Na tom planu je bilo određenih zastoja, ali generalno ciljevi zacrtani za ovu godinu se ispunjavaju. Pandemija je mnogo više uticala na poslovanje kompanija koje su okrenute ka krajnjim korisnicima, jer proteklih meseci je većina fizičkih lica, odnosno ko god je to bio u mogućnosti, odložio planove vezane za građevinske radove. Da je tako potvrđuje nam i Grujo Ristić, direktor predstavništva Gealan PVC profila za tržište Srbije:
– Naravno da se korona virus odrazio na pad prodaje, jer konkretno naš proizvod nije vezan za mega projekte nego je više okrenut ka fizičkim licima i čisto stambenim jedinicama. Bilo je razumljivo da će fizička lica da odustanu od zamene prozora, pa je tako i rad na dosta objekata stopitran i usporena je izgradnja zbog dobro poznate situacije – kaže Ristić
– Što se tiče naše kompanije uvedene su sve mere zaštite zaposlenih. Bile su ranije, a i još uvek su redukovane posete i obilasci kupaca, a na teren se izlazi samo kada su u pitanju krajnje neophodni obilasci. Za početak od ograničenja trošenja sredstava odlučeno je da se marketing i sve druge promocije obustave do daljnjeg. Izuzev toga, ostalih restrikcija barem za sada nema. Ono što je posebno važno je to da je tokom ovih nekoliko meseci učinjeno sve da se zadrži apsolutno vrhunski kvalitet naših proizvoda, u skladu sa standardima po kojima je Gealan brend dobro poznat.
Nekih konkretnih dugoročnih planova nema, jer se situacija menja iz dana u dan. Ono što je generalni plan je, da kada uslovi dozvole, da se krene u jaku kampanju kod proizvođača prozora koji ne rade za sada sa nama, da se pokuša doći do novih kupaca, ali za sada je i to “na čekanju” – zaključuje za KROV.rs gospodin Ristić.