Garaža

Volkswagen Taigo – Atraktivan, ali prostran i praktičan

Potpuno novi Volkswagen Taigo mehaniku deli sa dobro poznatim modelima Polo, T-Toc i T-Cross, ali ga odlikuje atraktivna kupe-SUV forma. I pored toga, Volkswagen Taigo će biti prilično praktičan i prostran, a cena će biti nešto viša od modela Polo

Volkswagen je predstavio kompaktni SUV-krosover Taigo, a prvo pitanje je je gde se ovaj model “uklapa” pored postojeće ponude modela na istoj platformi – Polo, T-Roc i T-Cross. Poziciju ovog modela ipak ne definišu ni cena ni gabariti karoserije, već njen oblik. Model Taigo je, naime, kompaktni SUV u formi atraktivnog kupea, pa je kao takav namenjen kupcima koji u ovoj klasi žele atrativniji lifestyle model.

Cenom bi on trebao da bude pozicioniran između modela Polo i T-cross, što će svakako biti još jedan adut kod mađih kupaca, kojima je Taigo i namenjen. Pored atraktivne karoserije model Taigo će stoga posedovati i bogate opcije personalizacije, poput krova u drugoj boji, detaljima u kabini u boji karoserije, a model Taigo će moći da se pohvali proširenom paletom boja, koje su namenjene samo za njega.

Kokpit je u Volkswagen maniru – čistih linija, ali potpuno digitalizovan

Uređenje enterijera je po uhodanim Volkswagen standardima. Digitalizacija se podrazumeva od najosnovnijih verzija. Zavisno od nivoa opremljenosti, instrumenti su u vidu monitora, a na centralnoj konzoli se nalazi tač ekran dijagonale 6,5, osam ili 9,2 inča. Što se prostranosti tiče, jedno gde bi manjak prostora mogao da se oseti je zadnja klupa, zbog oborene ivice krova. Prtljažnik je sačuvao prostranost, a raspolaže sa 438 litara, što nije veliki hendikep u odnosu na 455 litara modela T-cross.

Prtljažnik raspolaže sa 438 litara zapremine, koja obaranjem zadnje klupe može da se uveća

Motorizacija je prilično standardna. Električna verzija nije najavljena, a za sada nema ni blagih hibrida. Osnova je poznati trocilinraš od jednog litra radne zapremine u verzijama sa 95 ili 110 konjskih snaga. Slabiji se isporučuje sa petostepnom manuelnom transmisijom, a kod snažnijeg može da se bira između šestostepene manuelne transmisije i automatike sa dvostrukim kvačilom. Najsnažniji u ponudi je 1.5 turbo četvorocilindraš od 150 KS.