Aktuelno

GROHE predstavlja svoj premium podbrend GROHE SPA

Na Milanskoj nedelji dizajna GROHE je predstavio svoj revitalizovani premijum podbrend GROHE SPA, osmišljen za potpuno uživanje u kupatilu

Privlačeći arhitekte, dizajnere i posetioce iz celog sveta, Milanska nedelja dizajna je jedan od najvećih i najvažnijih godišnjih događaja za kreativne umove. Dizajnerska elita i mladi talenti u usponu, kao i globalni brendovi, predstavljaju svoj rad izložbama, prezentacijama i događajima širom grada.

PROČITAJTE JOŠ:

ACO ShowerDrain Blackline – Eleganija garantovana

IKEA predstavila ABACKEN mlaznicu koja smanjuje potrošnju vode

U ovom živopisnom okruženju, GROHE, vodeći svetski brend za kompletna rešenja za kupatila i kuhinjske elemente, predstavlja svoj revitalizovani podbrend GROHE SPA u prestižnom muzeju umetnosti Pinakoteka di Brera.

Široki portfelj se kreće od razrađenih kolekcija slavina, prilagodljivih tuševa na plafonu i složene keramike do komplementarnih dodataka. Pored predstavljanja ovih ekskluzivnih proizvoda koji stvaraju jedinstvene luksuzne prostore za blagostanje, brend izražava GROHE SPA koncept „Zdravlje kroz vodu“ kroz instalaciju inspirisanu vodom koja odražava zadivljujuću arhitekturu muzeja umetnosti.

3D metalno štampani proizvodi redefinišu ono što je moguće, uz istovremeno podizanje održivog dizajna proizvoda sa vrhunskim opcijama prilagođavanja na novi nivo.

Da bi krajnjim potrošačima omogućio da uživaju u autentičnom mermernom stilu sa visokokvalitetnom završnom obradom, GROHE je u partnerstvu sa Caesarstone-om, globalnim pionirom vrhunskih površina za radne ploče, kako bi izradio ručke za slavine od izdržljivih površina brenda u bezvremenskom dizajnu.

Sa vodećim bojama za proizvode kao što su GROHE Allure i Akua plafonski moduli, kolekcija olakšava kreiranje personalizovanih kupatila. Cool Sunrise je glavna boja korišćena u ovoj kocki, a izložene kolekcije kupaju prostoriju u zlatnom svetlu, dok posetioci mogu da čuju šum vode i osete njenu vlažnost zahvaljujući povišenoj temperaturi.

Foto: GROHE