Garaža

Nova Opel Astra je predstavljena i u karavan verziji

Nova Opel Astra Sports Tourer, kod nas popularna karavan verzija, raspolaže prtljažnim prostorom zapremine čak 608 litara. Iako će se u ponudi naći i hibridni pogon, zadržana je i verzija sa dizel motorom. Cena će biti poznata po dolasku na naše tržište

Nedugo po promociji nove verzije Opel Astre u standardnoj heč-bek verziji,  promovisan je i praktičniji i prostraniji karavan, koji nosi oznaku Sports Tourer. Jedan od najočiglednijih aduta modela Astra svakako je dinamičan dizajn, a Opelovi stručnjaci su atraktivne linije uspeli da zadrže i kod karavan verzije. Nova Opel Astra Sports Tourer je sigurno jedan od najprivlačnijih i najmodernijih karavana trenutno na tržištu.

I pored dinamičnih linija, Opelovi inženjeri su uspeli da naprave veoma prostranu kabinu. Treba napomenuti da je nova Opel Astra u karavan verziji sa svojih 4.642 milimetra ukupne dužine, za 70 milmetara kraća od prethodne verzije, ali je njeno međuosovinko rastojanje uvećano za 70 milimetara. To znači da će nova verzija, iako kompaktnija, ponuditi više prostora na zadnjoj klupi. Nije zapostavljen ni prtljažni  prostor, koji raspolaže sa rekordnih 608 litara. Kod hibridne verzije zapremina prtljažnika iznosi 548 litara, zbog prostora koji je namenjen smaštaju baterije.

U standardnoj verziji prtljažnik raspolaže zapreminom od 608 litara

Posebna pažnja je posvećena praktičnosti. Primera radi, pod prtljažnika je modularan,  sa dvostrukim dnom, tako da vozač može da bira opciju sa potpuno ravnim podom, kada je oborena zadnja klupa, a tada ovaj automobil raspolaže sa 1.634 litra korisnog prosotora. Kada je zadnja klupa podignuta, duplo dno može da se spusti kako bi prtljažnik imao maksimalnu zapreminu. Kit za reparaciju točka se nalazi u dnu prtljažnika, a može da mu se pristupi i sa zadnje klupe, tako da u slučaju problema sa pneumatikom, ne mora da se prazni kompletan prtljažni prostor.

Kokpit je u skladu sa najnovijim standardima potpuno digitalizovan. Instrumente menja monitror koji pruža mnogo opcija personalizacije, tako da vozač može da menja vrstu i raspored informacija. Tako na instrument tabli mogu da se prate podaci putnog računara, ali i uputstva satelitske navigacije. Na ovaj monitor se nadovezuje centralno smešten ekran osetljiv na dodir, koji služi za upravljanje većinom funkcija. Ipak, u Opelu su slušali želje vozača, tako da se ispod ekrana ipak nalaze osnovne komande klimatizacije, kao na primer podešavanje temperature u kabini i uključivanje recirkulacije vazduha. Tu je i klasični rotirajući potenciometar za regulisanje jačine ozvučenja.

Kokpit je potpuno digitalizovan

Posle spajanja Opela sa francuskom PSA grupacijom (Peugeot i Citroen), Opel je dobio i odlične francuske motore. Za početak tu je poznati, nagrađivani Peugeot trocilindrični benzinski turbo motor od 1,2 litra radne zapremine u verzijama od 110 i 130 konjskih snaga. U Opelu najavljuju i dizel motor, a to će po svemu sudeći biti dobro poznati agregat od 1,5 litara radne zapremine i 130 konjskih snaga. Nova Opel Astra Sports Tourer je prvi karavan poznatog nemačkog proizvođača koji će da se nudi sa hibridnim pogonom. U pitanju je hibrid sa 1.6 benzinskim motorom koji uz pomoć turbine oslobađa 180 KS, a najavljena je i verzija od 225 KS.