Novi Nissan Juke postaje porodični krosover
Promocijom potpuno novog modela Juke, u Nissan-u nisu mnogo eksperimentisali, jer novi model je zadržao sličan dizajn, koji se pokazao kao veoma uspešan. Jedina veća novina je poboljšana prostranost kabine, dok prtljažnik ima zapreminu 422 litra
Predstavljen je novi Nissan Juke. Posle skoro devet godina, u Nissan-u su se konačno usudili da zamne ovaj kompaktni krosover. Za tih devet godina mnogo toga se na tržištu promenilo, a konkurencija je postala mnogo jača. Nov tržišni poredak je značio i potpuno nove izazove za dizajnere i inženjere u Nissan-u. Iako novi Juke sa dizajnerske tačke gledišta ne predstavlja revoluciju, već evoluciju uspešnog prethodnika, vidljivi su i brojni stilski elementi rezervisani samo za najnovije Nissan modele. Kupe forma sa malim zastakljenim površinama je ostala zaštitni znag ovog kompaktnog krosovera.
Karoserija je šira za 35 milimetara, duža za 75 i, što je naznačajnije, međuosovinsko rastojanje je povećano za čak 105 milimetara. Od povećanih dimanzija je profitirao i prtljažnik koji raspolaže sa 422 litra radne zapremine. I pored povećanih dimanzija, zahvaljujući primeni specijalnih čelika u izradi šasije, masa je u odnosu na prethodnika smanjena za 23 kilograma. Inače, novi Juke platformu deli sa Renault modelom Captur, a ona je prilagođena ugradnji električnog i hibridnog pogona.
Na samom debiju Nissan Juke ima samo jedan motor, a u pitanju je turbo trocilindraš od jednog litra radne zapremine i 115 KS, uparen sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenum automatskim menjačem. U pitanju je menjač sa duplim kvačilom koji menja dosadašnju kontinualnu CVT transmisiju. Sa ovim motorom Juke do sto kilometara na čas ubrzava za 10,3 sekunde.
Mogućnosti personalizacije su brojne. Tu je 11 boja karoserije, dvobojne verzije sa krovom i spoljnim retrovizorima u drugoj boji, a prečnik točkova je od 16 do 19 inča. Pored karoserije i kabinom dominira sportski imidž. Moguć je izbor tri boje enterjera – klasični crni, narandžasti i beli. Na cantralnoj konzoli se standardno nalazi osmoinčni ekran, a uz doplatu i na tabli sa instrumentima se može naći drugi, sedmoinčni monitor. Tu su i neki Nissan-ovi sistemi koji se podrazumevaju u skupljim automobilima, kao što je upravljanje glasom ili ProPILOT sistem polu-autonomne vožnje.