Predstavljamo IKEA katalog za 2020. godinu
Najnoviji IKEA katalog je tematski posvećen važnosti kvalitetnog sna, počevši od udobnog položaja za spavanje u mekoj posteljini, ali nudi i rešenja za najvažnije praktične i emocionalne potrebe koje očekujemo od savremenog doma
Od ponedeljka 02. septembra, započela je distribucija novog IKEA kataloga za 2020. godinu na adrese stanovnika Beograda i okoline. Treće izdanje IKEA kataloga za Srbiju posvećeno je važnosti spavanja i poziva da pripazite na sve vezano uz san – od ugodnog položaja za spavanje i mekoće kvalitetne posteljine, vayduha koji udišete tokom spavanja i zvukova koji vas okružuju.
Razlika između kuće kao mesta prebivališta i kuće kao doma je suptilna, ali veoma bitna. Zato IKEA svake godine organizuje kućne posete i detaljne intervjue sa ljudima širom sveta, kako bi sastavila godišnji izveštaj pod nazivom „Život kod kuće”. Poslednji izveštaj pokazuje da trećina svetske populacije tvrdi kako postoje mesta u kojima se osećaju više kao kod kuće nego u sopstvenom domu.
U poslednjih 50 godina, prosečno trajanje sna opalo je sa 8 na nešto više od 6 sati. Nekako smo došli do pogrešnog zaključka da nije moguće biti uspešan i spavati dovoljno tj. da je taj uspeh vredan prekomernog rada i neispavanih noći. Međutim, sa tim je gotovo: dokazano je da nam je potreban fizički i mentalni odmor koji san pruža kako bismo delali razumno, osećali se dobro i uživali u životu. Ne postoji brži put do bolje svakodnevice od dobrog i dugog sna koji je preko potreban našem telu, kao i umu.
Ponekad se može činiti da su oni fantastični trenuci kada se probudite osećajući se potpuno osveženo, nedostižni, ali postoje veoma jednostavni načini da učinimo da dobar san postane normalan deo života. Za početak, u novom katalogu možete saznati kako da se odmorite, vodeći računa o ključnim elementima dobrog sna: udobnost, svetlost, vazduh, zvuk i temperatura.
IKEA zapravo ima toliko toga da podeli na ovu temu, da je odlučila da osnuje pokret za bolji san, počevši sa IKEA noćnim klubom, koji sadrži niz zabavnih, ali i edukativnih aktivnosti (uključujući i popularno fotografisanje za naslovnu stranu kataloga – sada i u krevetu!), koji će se održati u robnoj kući „IKEA Beograd” od 11. do 21. septembra.