Garaža

Predstavljena je potpuno nova Škoda Superb, upoznajte je

Potpuno nova Škoda Superb će u ponudi imati bogatu paletu benzinskih i dizel motora. Električna verzija je izostala, ali jedna od opcija je plug-in hibrid. Cena će biti poznata tek po predstavljanju za tržište Srbije

Ako su vam dosadili SUV i krosover modeli, kao i električni automobili, a volite i dizel motore, evo nečega interesantnog – potpuno nova Škoda Superb. Model koji decenijama predstavlja savršen odnos cena – kvalitet.

PROČITAJTE JOŠ:

VOZILI SMO: Toyota Corolla Cross – Savršen porodični paket

VOZILI SMO: Kia Sportage – Odnos cena kvalitet je adut

VOZILI SMO: Peugeot 308 SW – Karavan po meri porodice


Iako je zapravo hečbek sa petora vrata, Škoda Superb je jedan od poslednjih automobila u ovoj klasi koja nudi oblik klasičnog sedana. Čak je i Volkswagen Passat u poslednjoj generaciji predstavljen isključivo kao karavan.

Novi Superb se od početka nudi u dve karoserijske verzije, kao pomenuti “sedan” sa petora vrata, ali i kao karavan. Dizajn je u skladu sa ukusima tradicionalista, kojima je ova automobil očigledno namenjen. To znači veoma dinamičnu formu, ali bez zalaženja u avangardu.

Ko je tražio električnu verziju, ovde je neće pronaći, ali zato je tu dizel 2.0 u dve verzije – od 150 ili 190 konjskih snaga. Snažniji dizel se nudi u 4×4 verziji. Što se benzinskih motora tiče ponuda startuje sa 1.5 turbo četvorocilindrašem od 150 KS, a tu je i dvolitarski benzinac u verzijama od 200 ili 260 KS.

Ko baš želi da se vozi na struju, pa makar samo po gradu, može da se opredeli za plag in hibridnu verziju. Njen pogon sačinjava 1.5 turbo benzinski motor koji u kombinaciji sa elektromotorom raspolaže sa 200 KS. Baterija može da obezbedi autonomiju u elektro modu od 96 kilometara, dok se njeno dopunjavanje na punjaču od 50 kW od 10 do 80 odsto kapaciteta može obaviti za samo 25 minuta.

Enterijer je daleko napredniji od spoljašnjih linija. Bolje opremljene verzije poseduju ogroman centralni ekran multimedije od 13 inča, dok instrumente menja ekran dijagonale 10 inča. Srećom, tu su klasični rotirajući prekidači za komandovanje klimatizacijom. U pitanju su “smart” komande kojima može da se dodeli i druga funkcija.

Prostranost i udobnost su visoko na listi prioriteta. Prednja sedišta se opciono nude sa masažerima u deset tačaka, dok je prtljažni prostor dodatno uvećan. Hečbek sada raspolaže zapreminom od 645 litara, dok je zapremina kod karavana uvećana na rekordnih 690 litara.

Foro: Škoda