Garaža

VOZILI SMO – Renault Megane Conquest

Osnovni adut modela Renault Megane Conquest u odnosu na konkurenciju biće početna cena od 23.490 evra. Pored toga, Renault Megane Conquest može da se pohvali prostranošću i praktičnošću, i pored naglašeno sportskog dizajna

Tržište u Srbiji je postalo bogatije za još jedan SUV model u sve traženijem kupe obliku karoserije. U pitanju je Renault Megane Conquest, automobil čija cena će biti jedan od osnovnih aduta kada je klasa ovih sve traženijih modela u pitanju. Mi smo imali priliku da se sa ovim modelom upoznamo tokom njegove regionalne prezentacije u Zagrebu, gde smo otkrili sve vrline i poneku manu ovog atraktivnog automobila.

Atraktivnost je svakako jedan od osnovnih aduta modela Megane Conquest. Prednji deo je stilizovan u skladu sa imenom, jer prednje svetlosne grupe nedvosmisleno podsećaju na aktuelnu verziju modela Megane. Isto važi i za zadnji deo karoserije, koji krase izdužene spojene svetlosne grupe. Ipak, ono što će privlačiti najviše pažnje je bok karoseije sa naglašeno opadajućom linijom krova, što automobilu daje atraktivnu kupe formu, ali sa povišenim klirensom.

Zadnji deo odlikuje opadajuća linija krova i svetlosne grupe po ugledu na model Megane

Iako nosi ime Megane, ulazak u automobil otkriva da novitet u renault gami ima potpuno drugi genetski kod. Naime, kokpit je preuzet iz modela Clio i Captur, a i tehnički podaci potvrđuju da Megane Conquest platformu deli sa ovim modelima B segmenta, a ne modelom Megane čije ime nosi. To se ipak ne odražava značajno na .ponudu prostora. Na prednjim sedištima ima dovoljno prostora, a komotno na zadnjoj klupi mogu da se voze i odrasli putnici visine 190 centiemtara. I to nije sve – iza zadnje klupe se nalazi prtljažnik rekordne zapremine 513 litara (480 litara kod hibrida), što je u klasi karavana C segmenta.

Iako nosi ime Megane Conquest, enterijer je preuzet iz modela Clio i Captur

To što Megane Conquest osnovu deli sa modelima Clio i Captur ima još dobrih strana, a to je i organizacija kokpita. Instrumenti su potpuno digitalizovani, a centralnim delom dominira veliki uspravno orijentisani ekran osetljiv na dodir kojim se rukuje veoma atraktivnim, preglednim I dobro organizovanim multimedijalnim sistemom. Iako je tu veliki monitor, vozaču se na raspolaganju nalaze I veoma praktične manuelne komande klimatizacije. U dnu se nalazi veoma atraktivna ručica automatske transmisije. Dobra vest je da je automatski menjač standard, bez obzira na pogon i nivo opremljenosti, a manuelne transmisije nema u ponudi.

Prednja sedišta su primer kvaliteta i udobnosti kao stvorene za duga putovana

Kada je motorizacija u pitanju, nastavlja se trend eliminacije dizela, tako da su za pogon zaduženi jedan benzinski i jedan hibrid. Osnovni pogon obezbeđuje poznati benzinski četvorocilindraš zapremine 1,3 litra u verziji od 140 konjskih snaga. Oni koji preferiraju ekonomičnu vožnju mogu da se opredele za hibridni poogon. On se sastoji od benzinskog agregata od 91 KS i dva elektromotora koja obezbeđuju ukupan potencijal od 145 KS. Kasnije ove godine će se ovim motorima pridružiti i benzinski agregat od 160 KS.

Novi renault Megane Conquest je definitivno dobro zaokružen i kompletan automobil, koji i pored naglašene atraktivnosti može da se pohvali i relativno pristupačnom cenom. Pristupačnom kada se standardi SUV kupe segmenta uzmu u obzir. Osnovni model sa redovnim popustom od 1000 evra i dodatnim popustom u ovom trenutku može da se kupi za 23.490 evra.