Honda odobrava posebne pogodnosti za održavanje
Honda Srbija putem “Loyalty programa” svim svojim redovnim klijentima nudi posebne olakšice kada je održavanje automobila u pitanju
Svi klijenti, fizička lica i preduzetnici, vlasnici Honda vozila koja su izašla iz garancije, a koji redovne servise na svojim HONDA vozilima obavljaju u ovlašćenim servisima* u Beogradu, Novom Sadu ili Kruševcu, stiču pravo na posebne pogodnosti prilikom narednih poseta servisu i to:
• Svaki treći redovan servis“u pola cene” (50% popusta na elemente koji se programski menjaju na tom servisnom intervalu) uz uslov da se i treći servis uradi u istom servisnom centru gde i prethodna dva
• U svakom trenutku popust od 15% na elemente sistema kočenja
• U svakom trenutku popust od 20% na komponente kvačila, sistema vešanja i sistema upravljanja
• U svakom trenutku popust od 30% na farbarske radove na vozilu
• Posebne pogodnostiprilikom kupovine novog HONDA vozila
Ukoliko je klijent redovno obavljao sve servise u ovlašćenom servisu dok je vozilo bilo u garanciji automatski se kvalifikuje za „Loyalty program“ u trenutku izlaska vozila iz garancije. Takođe, prilikom kupovine narednog HONDA vozila, klijent se automatski kvalifikuje za „Loyalty program“, bez obzira da Ii je ono u garanciji ili ne, pod uslovom da se kao vlasnik prethodnog vozila kvalifikovao za ovaj program. Ukoliko vozilo nije redovno održavano u ovlašćenom servisu, a klijent želi da postane deo „Loyalty programa“, dovoljno je da tri uzastopna redovna servisa na svom HONDA vozilu uradi u ovlašćenom servisu (na treći servis dobija 50% popusta).
Ovlašćeni servisi HONDA Srbija su:
• Delta Automoto d.o.o., Novi Beograd, 011/20 10 928
• Stojanov d.o.o., Novi Sad, 021/21 02 156
• Delta MC, Kruševac, 037/ 442 256