Garaža

Dacia Jogger Hybrid 140 – Hibrid kojem cena nije prepreka

Dacia Jogger je prvi model rumunskog proizvođača koji se nudi sa hibridnim pogonom. Cena u Srbiji još nije poznata, a novitet u salone bi trebao da stigne tokom marta 2023. godine. Poznat je garantni rok za beteriju i hibridni pogon

Dacia Jogger Hybrid 140 uskoro stiže u prodajne salone, a sasvim je izvesno da će to biti jedan od najinteresantnijih hibrida na tržištu, bar kada je cena u pitanju. Ono što je već sada sigurno je to da će ovaj model biti prilično popularan. Naime, standardna Dacia Jogger je po promociji, pre oko godinu dana, ubeležila 83.000 porudžbina.

PROČITAJTE JOŠ:

VOZILI SMO: Dacia Jogger – Da li je cena jedini adut?

VOZILI SMO: Nova Dacia Logan – Cena je adut

VOZILI SMO – Dacia Duster sa motorom iz Mercedesa

Takođe, ono što je interesantno je to da su čak dve trećine prodatih Jogger-a u Evropi opremljene fabričkim gasnim TNG uređajem, a takođe dve trećine prodatih modela je u najvišim paketima opreme. Dakle, većina kupaca ceni nisku potrošnju, a pritom je spremna da doplati za najskuplnju verziju.

U takav profil kupaca se Jogger Hybrid 140 savršeno uklapa. Testovi tokom razvoja modela su potvrdili da Jogger Hybrid u gradskim uslovima vožnje ima 40 odsto nižu  potošnju od standradne benzinske verzije.

I pored toga, performanse ovom automobilu neće nedostajati. Ukupni potencijal od 140 konjskih snaga stiže iz benzinskog motora od 1,6 litara radne zapremine sa 90 KS, kojem asistira elektro-pogon. Autonomija sa jednim punjenjema rezervoara je čak 900 kilometara.

Ono što je najvažnije, hibridni pogon se ne odražava negativno na ponudu prostora, što je jedan od glavnih aduta modela Jogger. Naime, baterija se nalazi smeštena ispod poda prtljažnika, na istom mestu gde se kod LPG verzija nalazi gasni rezervoar. Na taj način Jogger Hybrid se nudi i u verzijama sa pet i sedam sedišta, sa istim nivoom prostranosti kao i kod standardnih verzija.

Analogne instrumente je zamenio sedmoinčni monitor

Primetne su promene i u kabini. Klasične analogne instrumente menja sedmoinčni ekran koji prikazuje parametre rada hibridnog sistema. Tu je sada ručica automatske transmisije, a sve verzije su standardno opremljene automatizovanom električnom parkirnom (ručnom) kočnicom, čime je oslobođa dodatni prostor između sedišta.

Detaljniji podaci o nivoima opremljenosti i cenama za sada nisu poznati. Ipak, Dacia već sada najavljuje da će za bateriju da važi osmogodišnja garancija ili 160.000 pređenih kilometara, tako da nema osova sumnjati u pouzdanost ovog rumunskog hibrida sa Renault tehnologijom.